Sunday, May 20, 2012

lauk tengah bulan

assammualaikum

haa biasalah kan..kalu dah emak emak memang masak aje lah kan
macam macam mengayakan bahan kat dapur nak masak
apa saja dalam peti tu diselongkar nak dihabiskan laa..
maklumlah tengah bulan..berduit sangat pun...so apa yang ada belasah ler

semalam masa mamy selongkar fridge tu..terjumpa ikan terubuk
yang tu pesan masa dilla ke sarawak tempoh hari
dan ada pulak cendawan kukur yang kak diah bawakan hari tu
haa apa lagi dah ada 2 menu
tengok pulak ikan kapak ada...goreng..tuk budak budak
kebetulan pulak adha dan awen datang ..dema tak makan ikan
so masak ler telur dadar..walla lengkap sudeh dinner lah kan

masak punye masak dan siap semuanya..alhamdulillah
so moh makan makan ye...bismillahirrahmannirrahim..


nota kaki: masakan ku tak lerr sedap mana, tapi bole laa sikit sikit


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you