Thursday, April 26, 2012

kasihan danish...


kenapa lah ada manusia yang kejam sangat macam ini.
kepada semua ibu dan bapa tunggal kalu nak mencari pasangan baru
biarlah mereka sayang dan kasih kepada anak kita..jangan lah biarkan
anak tak berdosa jadi mangsa orang sebegini

apa hak dia nak dera danish..tengok laa keadaan danish yang kritikal sekejap
lebih menyayat hati..tangan nya mungkin lumpuh..
tubuh kerdil dah buat pembedahan..tiub tiub berselirat...

kepada ibu pada danish tak perasan semua tu...tak perasan ker anak yang
dikandung dia 9 bulan 10 hari di dera oleh orang yang tidak berhati perut

terlantar anak tak terdaya ni..kami yang di luar ni sakit hati lah tengok 
baca kat surat khabar dengar tv dan radio cerita sebegini
tolong laa ...tak mau dah Malaysia ada cerita sebegini
buat malu..negara melayu...negara islam
perangai mendera anak anak..buang anak..
sedeehh..

nota kaki: saya benci orang yang dera dan buang anak huh!








No comments:

Post a Comment

loving me..loving you