Thursday, April 26, 2012

feri pulau pinang

Assalammualaikum

cuti sabtu ahad lepas dapat lah kami ke penang sekejap
saja melawat akak dan abang ipar kat sana..
nak cerita pasal feri nih...terminal feri yang usang nih

no. 1 ~ tiap kali kami naik mesti anak anak tido 
no. 2 ~ sebab selalu kami sampai penang lewat malam dan kuar lewat petang..
no. 3 ~ kami mmg suka naik feri tu ngan kereta hehehhehe 

nak dijadikan cerita kali ini kami bertolak balik tengahari
so memang anak anak tak tido so memang mereka teruja lah kann
naik feri besar heheh

tengok aje lah gambar alisa yang penakut ini

papa tattutttt~

macam biasa mulut ali imran tak berhenti henti bertanya..dan alisa tak berhenti henti tatut tatut.. (takut) hehehe. biasa lah budak pelat 3 tahun ni kan..

tengok laut pun tak nak..tatuttttt

imran memang sempoi..suka menda menda gini
alisa again and again...tak malu lepas langsung..

anyway apabila dah nak sampai seberang sana..dia akhirnya 
chill sikit..so dapat lah gambar alisa tunjuk "good" heheheh

cer tengok muka dia..mcm x pueh ati ajee kann

dan akhirnya papa and mummy captured by ali imran


adiosss penang !






No comments:

Post a Comment

loving me..loving you