Saturday, April 14, 2012

alisa maisara and ali imran ...

assalammualaikum

hari ni bangun pagi..kedua dua anak saya kat tepi saya...
suami..ntah ..hahahhaha...
bahagia sangat rasa...sebab kalu tido malam sorang anak di sebelah kanan ..
yang anak dara suka tido di celah kaki saya...
dah itu bermaksud saya tido statik sepanjang malam
sebab kasihan kan anak anak yang suka tido berbantalkan
badan saya...tapi saya suke

nikmat ini akan berakhir dalam beberapa tahun kann
so saya nak gunakan apa yang saya ada sekarang ni
sehabis habisnya...saya nak kenangan saya ni sebagai
seorang ibu..mamy..jadi yang paling terbaikkkk

ye lah..esok ali imran dah bujang..
for sure ada bilik sendiri..dunia dia sendiri
alisa maisara jua...kann betul tak?
sape yang dah ade anak yang sudah meningkat dewasa
pasti faham apa yang mamy maksudkan..
semua tu pasti berubah ...hilang...kemanisan tido berasak asakan dalam satu katil hahahah

ali imran dan alisa maisara...kebanggaan mamy
semoga menjadi anak yang soleh dan solehah
dipermudahkan kan urusan mereka, terang hati dalam pelajaran
dan menjadi anak yang taat pada ibubapa dan agama...

yang masih tidak punya anak..jangan give up!
ikhtiar banyak banyak..semoga anda mempunyai
anak dan melalui pengalaman ini...

keseronokkan yang tidak terhingga...
terubat hati setiap kali bersama mereka..mamy bahagia

nota kaki: sangat dapat mengubati hati ini yang dilanda keresahan dan
kebingunggan setelah di "salah erti" oleh orang orang yang suka mencari
salah orang lain. takde privasi ker kat dunia nih..sigh






No comments:

Post a Comment

loving me..loving you