Friday, March 30, 2012

transformers...

Assalammualaikum

sape yang tak kenal transformers kann
kali ni mamy nak share pasal botol air transformers
yang menjadi idaman Ali Imran

botol ni kami beli masa mengunjungi Universal Studio di Singapore
menda ni nak beli..kan...dema bubuh coke dalam tu
nak tau harga nya SD28 aje..hahaha convert RM2.50 tengok..nangis tau
tapi masa kat sana bawak SD500 macam banyak aje..so tak mau convert
main beli aje lah buat momento

dan sekarang botol air ini menjadi botol air rasmi
apabila kami keluar berjalan jalan tau..menarik bukan?!

Ali Imran kalu keluar jalan jalan
suruh bubuh air sirap weh..janji ada botol transformers
tapi bagus jugak kurang sikit anak anak ni membeli 
air kotak atau gas kat luar tu..jimat duit heheh

tima kaseh "TRANSFORMERS"



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you