Tuesday, February 28, 2012

kacang lupakan kulit~

Assalammualaikum..

adoiyai..baru aje stress free
today balik kerja macam stress balik ajeee
terasa macam 'loser' sangat lah..kenapa eh???

senang nyer orang lupa apa yang kita buat baik
kalu buat jahat ingat sangat..nampak sangat..
kalu kita salah cakap ingat aje...kalu kita cakap
yang baik baik tak ingat pulak..

mamy bukan nak mengungkit..tapi bile berjumpa
ngan orang yang mengenang budi ni memang kene ungkit lah kann
sangat membuang masa aku berjuang habis habisan
untuk kepentingan korang...

aku menyesal tolong ko naik pangkat r*$$$((
aku menyesal tolong ko jadi tetap (#**##(
aku menyesal tolong korang semua masa di tindas "ahli sihir"
bole tak mamy kata gitu??!
dari dapat pahala..terus tak dapat apa apa pulak kann

takpe lah..saja nak meluahkan perasaan saja
terasa sangat apabila ada satu "kejadian" berlaku
dan rasa sangat tak best..

agaknyer kalu mamy keluar dari "tempat" ini orang heran tak?
ada ker farewell party tuk mamy?
ada ker orang kenang jasa mamy?
ada ker orang kesah pasal mamy?
siapa lah mamy kan..

rasa sedih..loser sangat...
rasa macam nak nangis..sangat sangat
lagi lah baru lepas seorang hamba Allah menyampai cerita kurang enak pagi ni

dema ni bercerita pasal aku..ingat tak sampai ker
sampai ke telinga aku
ingat aku takde perasaan ker..hati aku terluka sangat
ada perasaan..parah sangat

dan hari ini aku KALAH ...menangis menangis lagi
sebab rasa dah berat sangat
rasa sedih sangat...apa lah yang tak cukup lagi
apa lah dosa aku dengan korang..

aku yang tak faham
nak tanya satu soalan pada golongan ini

PERNAH KER KORANG TOLONG AKU?
PERNAH KER AKU MINTAK PERTOLONGAN KORANG?

pernah tak terpikir..sigh

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you