Friday, February 17, 2012

felda pemanis 1, segamat

Assalammualaikum

pada maulidur rasul yang lalu, sepupu mamy
sharifah norhafizah al-qadrie telah melangsungkan 
pernikahan beliau dan persandingan

nak ke sana ..bole masuk simpang ampat 
dari kuala lumpur dan terus ke gemas, tampin dan terus
cari signboard ke segamat..

sampai satu simpang 3 ada gerai buah buahan dan ada monumen
durian masuk lah..signboard nyer ke bandar muazam pahang tau..
boleh juga ke terengganu melalui jalan ini. 
melancong lah dari johor ke pahang ke terengganu..
menarik jugak kannn

so sampai sana dalam pukul 12 lebih
perut memang mengeroncong dah...so bila dah nak sampai tu
horrrayyy

tapi macam biasa masuk kawasan FELDA ni kalu tak sesat 
tak sah ahahha..tiap tiap kali..sebab jalan nya seakan akan sama aje 
nampaknyer...akhirnya kami jumpa rumah pak sedara mamy
Syed Othman bin Syed Ali ...Alhamdulillah..

waa besar dah rumah..pakcik mamy pun masih segak 
dan sihat nampaknyer..rupanya akan akan arwah abah mamy 
sebak seketika ~

so berbalik pada kenduri..si pengantin segak memakai 
persalinan oren...waa meriah


masa persandingan ini berlangsung ..ada pencak silat depan pengantin
tarian melayu dipersembahkan oleh anak gadis seramai 4 orang
penuh tradisi..



masa ni lah semua berkumpul..saksikan lah gambar nih..

haikal, imran and hakimi

syed alwi dan haikal


dan akhirnya gambar kami sekeluarga bersama pegantin


buat fiza dan hubby..
selamat pengantin baru..
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
semoga rumahtangga yang dibina akan dipenuhi 
dengan kasih sayang selamanya..Amin


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you