Tuesday, January 31, 2012

Kebaya Polka Dot

Assalammualaikum

Ini lah baju pertama polkadot mamy..
jadi trend semasa kann baju nih..tapi tak berkenan laks
yang dijual banyak banyak tu...takut terjumpa "kembar siam" hahah

tu jadinya hari tu jalan..terjumpa kain ni ala ala peach terang but then polkadot itam
cantek ada mcm glitter glitter sikit kat kain dia..so mmg totally lain dari 
yang selalu mamy tengok tu lah kan..

jadinya mamy tempah kat jiran tuk buat kebaya..
memang suke kebaya pendek..tapi rasanya kalu buat kebaya labuh lagi 
cantek lah..hrmm takpe next episode..

apabila dah siap kebaya ini mamy nak pakai 
ke kenduri di kampung pauh yan kedah nanti..apa lagi
kain ni ringan..mamy pun buh manik pintal di lengan
dan di sepanjang lidah kebaya..bagi berat

manik pilihan pula adalah yang berwarna warni bagi 'soul' sikit 
pada rona baju tu supaya tak boring kann

so ini lah dia taaa daaa

dibahagian lengan baju...

di sepanjang lidah kebaya dan lengan...

manik warna warni




No comments:

Post a Comment

loving me..loving you