Wednesday, December 7, 2011

Zety weds Daniel ~ 26.11.11@ taman koperasi polis II

Assalammualaikum

Pada 26 Nov yang lalu..kami sekeluarga dijemput menghadiri majlis ini
bertempat di Taman Koperasi Polis Fasa II di Sentul 

Buat pengetahuan semua, Zety ini adalah akak sepupu mamy....so masa ni lah
kami semua berkumpul..yang penuh dengan kontroversi pun ado hahaha
maklum lah..masa tu laaa tengok pak sedara n mak sedara..tak mau tegur anak anak sedara..
anak sedara yang muda dah mengalah r..time tu..mak n pak sedara ni lari marathon seh..
letih aku...buang yang keruh dan amik laa yang jernih kann

so ini lah pengantin..sori ler gambo jauh...tak jelas..


itu laa gambarnyer..masing masing sibuk di bahagian depan kann..
so aku pun tangkap yang mana hado hahahah..
anyway makanan yang dihidangkan sangat sangat sedap
dewan ada aircond..parking pun senang..selesa..best ler kawen kat dewan

kalu aku leh buat kenduri kawen aku sekali lagi..nak buat kat dewan..bole???
tapi yang paling syok..kami berjumpa semua sepupu sepapat yang jauh dan dekat..bestnyer...
lama tak berjumpa..lagi lah sejak arwah abah meninggal kami bagaikan terputus hubungan...
sedihnyeee~

my mom with my auntie n uncle
imran n the kazens

anak i n anak buah..memang pandai bawak diri..amik makan n duduk memana suka haaa

 zety and daniel
selamat pengantin baru
semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat..
god bless...




2 comments:

  1. hahahaha..imran klu dpt mkn..sume dye lupe kan..bedal je selagi bley..

    ReplyDelete

loving me..loving you