Friday, December 30, 2011

rantai kaki anak dalam tandas!!!!

Assalammualaikum

hari ni semua surat khabar digemparkan kes bapak yang berhati binatang...
sanggup di tambat nyer anak usia 2 dah 6 tahun...menggong..tu baya anak2 mamy ler..
kesianyer..dah lah tambat...tak ada makanan...tak diberi tempat duduk yg proper..tu budak tu nak 
tido macam mana..nak suh minum air tandas kutttt

mamy menda sebegini memang sensitif...sangat kurang ajar bapak itu..
gerammnnyeerrr....
sakit ati lahhh..jgn ler ada hal hal begini berlaku lagi
mentang mentang lah dema budak budak..tak reti apa..
tak tau nak lawan 
kita yang orang dewasa ni senang senang dera n aniaya orang...

Ya Allah ya tuhanku..
aku bermohon kepada mu..selamatkan lah anak anak aku dan anak anak selainnya
dari orang yang berhati binatang dan berniat buruk..
selamatkan lah, lindungi lah anak anak kami...
aku bermohon kepada mu

inilah cerita ujung tahun yang sangat tak best!!!!




No comments:

Post a Comment

loving me..loving you