Saturday, December 3, 2011

My Gladiator Shoe

Assalammualaikum

Saya peminat kasut!!!! Kalu mampu..kalu boleh semua kasut yang bling bling
ching ching...vavas ..diva divana semua mamy nak..
nak miliki, nak pakai dan nak try on hehehehh

apa pun mamy berjaya beli kasut di Nichii aje kut...jadik laaaa kan..
daripada takde hehehe
kasut mamy size 6 dan pilihan kali nih..warna putih jeng jeng..
happy lerr kan...baru nampak mcm *neolofa..waa aku berangan sudah hahaha

moh kita view kasut baru mamy heheheh
weee..akhirnya..dapat gak..
aku mampu aje pakai dah berjalan sana sini
of coz ler orang memang tengok dan tengok dan tengok
namun mamy dah biasa...dema dah begitu, kita biarkan aje eh
janji mamy happy yeay

happy sangat..terasa diriku begitu berharga..
bukan mahal pun..murah aje..tapi memang.  best bila kita 
dapat memiliki sesuatu..sesuatu yang kita nak sangat...

dan pastinya ..my confident level is high when wearing this!!
best hehehehhe


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you