Thursday, December 8, 2011

mood hujung tahun~

Assalammualaikum

mood hujung tahun~! hrmm biasa laa kan
dah laa cuaca ala ala mendung sejuk...jalan raya pun lenggang
balik dan pergi kerja seronok aje..jimat masa..

percutian?! hrmm memang ada rasa jeles tengok kawan kawan bercuti
tapi rasa mamy macam tak sesuai lah bulan disember..antara sebabnya ialah:

1. Orang ramai  sangat- cuti sekolah..so memang mana mana hotel 
atau hot spot menjadi sesak barat oleh orang ramai.

2. Hotel penuh - kebanyakkan hotel akan penuh dan mahal
pada masa ini..biasa laa semua amik kesempatan bercuti masa ini.

3. Nak shopping kemenda..barang mahal - barang sangat mahal..
nak tawar menawar pun macam tak best! sbb dema tau boleh buat 
duit time cuti sekolah begini.

4. Musim tengkujuh - nak berjalan kemenda kannn..nak pergi ke pantai..
hujan..sungai hujan..nak pusing2 mana pun nanti hujan..
hrmm baik duk umah haaaa. leh tido titun

 bestnyer kalu dpat melepak di sini kannn~

5. duit bonus kene simpan budak nak naik sekolah - kannn sape ada anak 
macam mamy..tuh..nak kene 
standby ler kan..duit kasut, baju, 
buku, van segala gala nyer..

so sape kata nak bercuti kene bulan disember yang havoc nih...tak kosa

 i just love beach!

tapi terpulang pada masing masing lah jugak..
ada juga yang memang kene bercuti gak dalam bulan disember 
sebab susah dapat cuti dan susah nak berkumpul bersama keluarga..

but for me..kalu bole nak elakkan sangat sangat
so moh kita coti cuti malaysia!! 

sayonara!








No comments:

Post a Comment

loving me..loving you