Thursday, December 8, 2011

manek lonjong

Assalammualaikum

macam dah lama sangat mamy tak buat kerja tangan manek nih..
bebaru ni terasa gatai tangan sangat nak buat..so mamy buat yang simple ...
simple aje laa..sbb mamy pun baru dalam biz nih..so apa yang terdaya buat ler hehe

apa pun...warna baju ni sangat meriah..kain lembut cotton dari hongkong..
dibuat pula baju kurung moden..so memang cantek pada mata mamy ler

bile dah begitu..teringin nak letak manek bagai bagai dan ini lah hasilnyer...taaa daaaa


boleh lah kan..tuk orang yang baru berjinak jinak ngan dunia manek kann
buat masa sekarang ni mamy memang kurang tempahan..
so banyak buat kat baju sendiri, kawan kawan dan keluarga..maklumlah kerja
kadang kadang nak letak komitmen pun susah...anak masih kecil pulak tu

so ...kalu berminat email lah mamy heheh collin3108@yahoo.com
semoga berpuas hati ye...


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you