Wednesday, December 21, 2011

Istana Negara, Jalan Duta

Assalammualaikum

selama ini kan..mamy selalu lalu depan istana lama....yang jalan istana tu kan
yang ada ikan bakar sedap kat jalan bellamy tuh..
tapi tak pernah singgah saja tengok..ada orang ngan kuda...kan ada askar yang tegak
berdiri tu kann hehhehhe
selalu nampak tourist punye bas banyak berhenti kat situ tangkap tangkap gambo...
mamy sendiri tengok aje lah dari dalam kereta...

so istana baru di jalan duta ni mamy singgah..
haaa ok lah eh..tak sesak pun..senang giler..parking pun ok sangat
tandas pun ada ok...

ample parking space..with toilet..

so kami pun parking kereta dan keluar..waa taman cantek lah
banyak bunga..tak lepas peluang tangkap gambo lah kann

anak anak buah bersama ultraman wannabe

so kami pun terus ke pintu pagar tuh..
masa tu lah nampak askar melayu berbaju melayu lengkap pegang senapang
diri tegak aje..sesapa tangkap gambo..redha n pasrah yer..hahah
so hari2 kene make up..gambo dema p international tuh..
ramai pelancong asing..arab, cina tau..haa amikkk

cantek dan besar dan luas kawasan istana baru ini
bile lah rasa nak jejak kaki masuk..terpikir tahun depan kalu raya kl
bole raya pertama beraya di istana kuang kuang kuang

kat sini ada beberapa gambar buat tatapan kawan kawan..
sila lah melawat istana baru ni..sangat cantek..
tempat letak kereta pun ok..memang luas..anak anak bole lepak 
dan main main kat kawasan depan istana ..satu sen tak payah 
keluar nyah..tapi kene bawak bekalan lah
sebab tak ada orang meniaga di sana kan...

enjoy the pics~


kawasan dalam istana..


askar yg diri tegak aje..sesapa tangkap gambo pun bole sajaaaaa

kawasan depan pagar istana!





1 comment:

  1. asal gambo askar 2...cm gambo dlm frame..hahahhaha

    ReplyDelete

loving me..loving you