Tuesday, November 15, 2011

Perhentian Hutan Lipur Lentang

Assalammualaikum

Agak terlewat ker nak wish Selamat Hari Raya Aidiladha eh...hehehehh
mamy masa raya haji tuh..pergi ke jengka pahang..rumah abg ipar..memang dah selalu 
pergi..so tahun ni kelainan raya di rumah orang heheh

kali ni mamy nak cerita masa perjalanan balik dari Jengka hari tu..
masa balik tuh..dekat dekat nak sampai ke karak ker..bentong ker..
eh tak ler..nak sampai ke genting sempah tuh..ada satu perhentian

mamy tak pernah berenti kat tempat ni tau..sebabkan kami berkonvoi
so berenti ler sbb ada yang nak membuang toksin dalam badan hehhe

so apabila berenti kat sini..baru perasan ini laa dia Hutan Lipur Lentang..ada sungai ok...
ada orang mandi manda..kawasan rekreasi tepi highway rupanyer..



tapi hari tu airnyer agak keroh..sebab musim hujan kut..
tapi ni sebelah permulaan..mamy perasan kat atas tu lagi ramai orang ler
ntah ntah ada air terjun kut..tapi mamy tak pergi ler naik atas sebab nak cepat ke genting
highland ngan abg ipar n biras heheh...enjoy katak ko

tengok ler sendiri barisan kenderaan dan orang yang ada di situ.


haa ramai orang kan..
so sesapa yang akan ke sebelah kuantan ker terengganu ke pasti akan 
lalu highway ni kan..

bole laa singgah..cuba perhentian ni..lain dari yang lain
tapi biar lah diwaktu siang yer..malam hari kang naya pulak
satu lagi sape yang nak beli madu dari orang asli ada juga 
yang berjualan disini..mamy tak beli heheheh abg ipar aje beli


jangan lupa singgah ye!






No comments:

Post a Comment

loving me..loving you