Monday, November 21, 2011

Mulut Penyampai..

Assalammualaikum

Ya Allah,...aku tak pernah terima fitnah sehebat ini..
hebat nyer ujian Allah...tak sangka akhirnya aku terkena gak situasi mcm nih

aku ckap A sampai ke orang lain Z..dan apa yang aku kata dari 100% ..apa yang hamba Allah ni 
sampaikan tak 1% pun yang betul. punye lah sedap menambah perisa...sampai teruk difitnah nyer
apa yang aku tak pernah ckap keluar dari mulut dia ...

nasib baik orang yang terima berita tu call aku untuk kepastian..
aku bersumpah demi Allah aku tak pernah berkata begitu dan aku 
berani berdepan isu ini.

hebatnya mulut orang..mulut orang yang menyampai..
menyampai benda yang tidak sepatutnya...
tak pernah terpikir ker..kita ni berjiran..apa yang awak sampaikan 
akan sampai ke telinga saya juga...apa yang awak nak buktikan..yang saya jahat ke?! 
saya suka bercakap benda yang buat orang sakit hati ke?

kepada orang orang yang terima kata kata nista yang kunun nya kuar dari mulut aku nih
aku minta maaf...dari ujung rambut ke ujung kaki..aku tak pernah ckap begitu.
aku tak faham kenapa orang yang menyampai itu ..kata begitu..aku tak sangka
berbaik depan aku rupanya..ya Allah..azabnyer rasa perasaan sekarang nih...
kesian anak aku jugak..tak pasal pasal nanti cikgu sekolah nyer tak suka dia...
aku ckap lain...lain pulak orang tu sampai ke cikgu sekolah anak aku...

tak sangkanyer..ni lah pengalaman mamy ..berhadapan orang mulut penyampai..
kalah berita di tv ini...


jauhkan laa aku dari orang orang begini..hindari lah sikap begini dalam diri aku
aku bermohon Ya Allah..tunjukkan lah kebenaran...aku tak ckap begitu.

remuknya hati!~




No comments:

Post a Comment

loving me..loving you