Wednesday, November 30, 2011

masih adakah keadilan dan kebenaran zaman sekarang nih??!

Assalammualaikum

well..tengah tengok tv nih..perhimpunan umno..
seronok tengok semua bersemangat..terutama ketua wanita umno..
nak singing lengan seh..waa semangat semangat..semoga
harapan semua orang tercapai pada pilihanraya akan datang..
terbaek!!

tapi yang mamy nak bangkitkan politik di tempat kerja..
ada ker keadilan dan kebenaran..setelah semua bukti kesalahan dikeluarkan
dah setahun kut..takde apa terjadi..orang yang memang terbukti bersalah
makin bermaharaja lela..yang jadi sakit hati ..sakit mata..kami yang
berjuang habis habisan semasa zaman dinasour mereka..

waa bukan kepalang hati mereka menyakiti kami masa zaman jahilliah mereka
tanpa rasa bersalah satu persatu mereka kenakan..
sekarang dah ada teraju utama...tapi masih belum berlaku apa apa
kami di bawahan..melihat dan terus melihat
menantikan sesuatu akan terjadi..namun hampa..setahun hampir berlalu..
tiada apa terjadi..
bak angin lalu sepoi sepoi dan pergi

so mamy pun dah malas..berharap dan berdoa
akan ditemukan tempat mencari rezeki yang baru
bukan mengalah tapi rasanya...memang dah takdir
orang yang menganas akan menang..macam mana kita lawan
ngan kebenaran ..memang tak akan menang
so ...heroin memang selalu kalah dulu kan....
haa mcm cerita kul 7 tuh..tentang DHIA tuh heheheheh

pelik sangat..semua bukti semua telah dikemukakan..
semua dah abis abisan kami lawan..
apa yang di tunggu wahai teraju..kami menanti penuh harapan..

sekali lagi..ada ke keadilan..ada ke kebenaran..
takde dah kut...

*terkilan~

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you