Friday, November 11, 2011

ikan bakar bellamy

assalammualaikum

haa kali ini nak share mamy pegi makan makan ngan kengkawan..
ikan bakar bellamy belakang istana negara kuala lumpur..yummy heheheh

kami biasa laa 'selingkuh' sikit waktu keje ..maklumla jauh..mengaku nih 
nak buat macam mana kan..kekadang keinginan tu melebihi segala hahah nafsu kut 

anyway kami 'drift' ler p sana hehhehe...kul 12.30 mcm tu sampai sudah..
so beratur..kegemaran mamy ikan bakar talapia haaa..ko ade?
memang terbaik laa kedai nih..then harga laks mengikut harga pasaran..kome bayangkan 
that day..ikan talapia bakar RM30 tau..mahal giler..tapi amik seekor dah bole 
share 3 orang.. so kami amik sotong 2 ekor RM15 dan kerang bakar RM6 kalu tak silap...
hrmm mahal gak ler makan sini kann..sesekali ok kut

ikan talapia yg RM30 weh

so kami bedal lah tanpa mengira org kanan, kiri, belakang mahupun hadapan..bedal yeay

sutun bakar RM15 = 2 ekor

nasi putih + ulam ..cukup dah

pencicah kicap yg dap dap

haaa..menarik tak..kalu nak try bole gak..jom ajak kawan kawan
tapi kalu nak pergi..awal sikit or lewat sikit sebab org memang ramai..dan tempatnye panas ok
jangan ler harap mcm food court yg air cond tuh...
anyway worth to try lah..eventhough kekadang tu harganya mencanak canak..
macam bukan orang melayu niaga aje tau..tapi yg penting sedapp heheheh

selamat mencuba ye





No comments:

Post a Comment

loving me..loving you