Wednesday, November 23, 2011

HARIMAU MALAYA

Assalammualaikum

well..mamy memang fan of football
kebiasaanya mamy p tonton ngan hubby ..selalu final di bukit jalil lah..

so mcm biasa syabas Malaysia!! kita buktikan kita mampu mengekalkan kejuaraan
kita juara..kita tumpaskan tuan rumah..di padang mereka sendiri..di depan penyokong mereka sendiri
hati rasa puas ..puas sangat..biar lah kita tak ada pingat emas beratus ratus..janji 
pingat emas yang satu ini adalah milik kita..milik kita..MALAYSIA bumi bertuah
semua orang luar nak menumpang tuah bumi kita...Alhamdulillah atas kurniaan mu Ya Allah...

Sekali lagi bersyukur...atas semangat jitu pemain kita yang tak putus asa menguatkan 
benteng pertahanan..andai kata mereka gugur malam itu..mamy tetap bangga...bangga sangat sangat


pemain ni semua melompat kat sana..kome bayangkan mamy melompat lompat dalam rumah
kat ruang tamu..disaksikan anak anak dan hubby..gembira amat
dah pukul 12 malam..tapi meremang..berkobar kobar..sbb kita menang
kita menang beb..that all about..

despite apa pun yang pihak tuan rumah buat kat kita
kita tetap tenang dan bersabar..tapi mamy rasa kita kene sedar
kesabaran ada batasnyer...ada had nyer..
sampaikan kebanggaan kita di hina dan di pijak..tak kan laaah kan
so agaknya lepas ni ada tak pemimpin kita bersuara pasal cara
layanan mereka kepada peserta kita kan..berlatih pun kat padang kecik..dlm hotel..
adoiyai...

anyway...benda yang berlalu jadikan pengajaran
tahniah buat pemain bola kita..tahniah sangat sangat
lepas ni ada perlawanan menentang Syria..
semoga kita berjaya ...good luck!!

well Indonesia..the gold belong to us!! ngehngeh

*wink*

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you