Wednesday, November 30, 2011

gastriikkk

Assalammualaikum

haa ni mamy nak share..pasal penyakit terbaru mamy..
apa lah ek nak jadi ngan aku nih..nak ujung ujung tahun ni
banyak tul penyakit yang datang..satu persatu..

hari tu alergik antibiotik..demam kelenjar..today..aku kene gastrik
yang kronik tuh..aku kene cucuk kat montot seh..
gastrik aku dah terukkk! sedih ler...

ubat yang ada kat tangan ada 8 jenis..aku x pernah nak diet kut
saja saja cakap ada ler..tapi kata doktor..stress pun leh buat gastrik..
ha ah ler kut..mungkin aku stress..
keje kadang kadang kat opis tak ler banyak..aku ni selalu lupa nak makan
kalu nak pergi memana...aku lupa..tau tau dah kul 4 tak makan lagi..
malam aje makan
kome bayangkan ler..camner aku tak gastrikkkkk

waa sakit bukan kepalang beb..macam kene sepak perut nih
senak bukan main..kepada kawan kawan yang tak ada penyakit ni lagi
hati hati ler...jaga perut..makan tau..
kalu diet..make sure minum ler milo, horlick atau nestum..minum n makan jangan lupa

kesihatan kita harus diutamakan ler
kome bayangkan mamy drive tuh..berenti tepi highway muntah
apa saja masuk perut kuar balik...
adoi..sakit perut bukan main main nih..serius serik kene gastrik...

sakit sakit sakit..
hadoi

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you